Részletekben a lényeg

Részletekben a lényeg

A betűk bosszúja

avagy elírt felirat

2019. január 22. - palakat

Kivel ne fordult volna elő, hogy valamit elírt és többszöri átolvasásra sem tűnt fel? Ráadásul sokszor a szemünk is becsap bennünket, mert csak rápillantunk a szövegre és automatikusan felismerjük a szavakat, olvasni sem kell. Azért valljuk be, ezek az elírások tudnak röhejesek és -enyhén szólva- cikik lenni. Főleg, ha nem magunknak írogatunk, hanem országnak-világnak. 

Ez a tábla szerintem már több, mint tíz éve reklámozza az egyik pékség kínálatát. Valószínűleg már én is kismilliószor ránéztem, de kb. két éve olvastam el igazán, és felröhögtem. Gondolom, nem szándékos az elírás, csak megszaladtak a betűk. :-)  20190101_165225.jpgMit is lehet kívánni egyebet, mint hogy legyen mindenkinek mindindig friss kenyér az asztalán!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://reszletekbenalenyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr6814581142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása